Aanvraag van een droomreis
Aanvraag of reisadvies komt binnen via mail/ telefoon/ whats app / messenger / sms
Dezelfde dag of binnen de 24u
Ik bel de klant op om hen beter te leren kennen indien het een nieuwe klant is die per mail een aanvraag doet
Voor bestaande klanten en doorwinterde zeppelinreizigers antwoord ik onmiddellijk via hetzelfde kanaal dat de klant gebruikt heeft. Eventueel nog een extra telefoontje om nog wat meer te weten te komen.
Binnen de 72 uur
Ik start met het doorsturen van de reisaanvraag naar mijn leverancier.
Vanaf 3 dagen tot 1 week
Afhankelijk van de bestemming / leverancier maximaal een week om het programma binnen te krijgen
Ongeveer 1 week na de aanvraag
Opmaken reisvoorstel via nieuwe kanaal of pdf
Indien aanpassing van de klant
Bij aanpassingen. : Nieuwe offerte doorsturen naar klant
Bevestiging ! Joepie
Definitief reisvoorstel opmaken en doorsturen aan de klant!
Reis werd bevestigd
Reisbevestiging + bestelbon is doorgestuurd
COUNTDOWN MAG STARTEN - NOG ….. dagen voor jullie droomreis
Ongeveer 3 weken later
Bestemmingsweetjes meegeven. Steun van onze goede doelen ter plaatse .
Informatie over hun steun aan bosplus hier in België
Ongeveer 2 maand later
Leuk gerecht meegeven of een tip over een boek over de bestemming.
Op regelmatige basis afhankelijk van de bestemming
Nog extra info meegeven - kledij vereisten - visa - inentingen - covid-testen enzovoort
6 weken voor vertrek
Vragen naar allergieën, gezondheidsklachten, eetwensen, …
Saldo moet betaald worden
Ongeveer 1 week voor vertrek
Countdown duidelijk zichtbaar en goede reis e-mail
1 dag voor vertrek
Goede reis berichtje
Tijdens de reis
Berichtje naar de klant of alles naar wens verloopt
Mailtje naar de leverancier of alles naar wens verloopt
Na de reis
Opvolging naar klant en leverancier - telefoon / e-mail